Spółka epruf jest częścią Grupy Pelion. Stoi za nami 30 lat doświadczenia lidera rynku ochrony zdrowia w Polsce działającego m.in. w obszarze dystrybucji farmaceutycznej.

epruf to ponad 50-osobowy zespół specjalistów pełnych entuzjazmu dla nowych wyzwań. Zarządzamy projektami i świadczymy usługi w obszarze B2B oraz B2C.

Zajmujemy się między innymi:
• analityką: tworzeniem analiz biznesowych oraz zarządzaniem klientami,
• e-commerce,
• obsługą klienta,
• zarządzaniem projektami,
• marketingiem i komunikacją,
• usługami rozliczeniowymi.

W chwili obecnej prowadzimy rekrutacje na poniższe stanowiska:

Project Manager - marketing i komunikacja
Miejsce pracy: Łódź

Masz doświadczenie w marketingu i komunikacji, lubisz być w kontakcie z ludźmi i tworzyć dla nich? Potrafisz doprowadzać zadania do założonego celu przy optymalnym wykorzystaniu zasobów, a przy tym jesteś otwarty/-a na zmiany i nowe wyzwania? Szukamy samodzielnego Project Managera, który podejmuje inicjatywę i aktywnie poszukuje najlepszych rozwiązań. Jeśli lubisz angażować się w nowe, ciekawe zadania i wierzysz, że dobra komunikacja jest podstawą każdego projektu, to z pewnością świetnie poczujesz się w epruf!

Jesteśmy dynamiczną organizacją, pracujemy zwinnie, prowadzimy wiele projektów i na bieżąco dostosowujemy się do zmian rynkowych.

W epruf jako Project Manager w obszarze marketingu i komunikacji będziesz prowadzić 2 rodzaje działań:

1. projekty

  • prowadzenie od a do z własnych projektów marketingowo-komunikacyjnych: np. wdrażanie nowych metodyk pracy nad projektami;
  • budowanie strategii i planów komunikacji;
  • wspieranie działu projektowego w zakresie komunikacji i marketingu - opracowywanie i wdrażanie planów marketingowo-komunikacyjnych dla różnych projektów;
  • współpraca z działem HR w prowadzeniu komunikacji wewnętrznej oraz Employer Brandingu;

2. prace cykliczne:

  • prowadzenie komunikacji do kluczowych grup klientów (np. newslettery);
  • tworzenie materiałów marketingowych i komunikacyjnych;
  • współpraca z podwykonawcami;
  • prowadzenie komunikacji z mediami i liderami opinii;
  • zarządzanie budżetem marketingowym;
  • wsparcie działu sprzedaży w tworzeniu ofert;
  • tworzenie profesjonalnego profilu firmowego na LinkedIn;
  • aktualizowanie strony internetowej.

Idealny kandydat posiada:

  • wykształcenie wyższe – preferowany kierunek: Marketing i Zarządzanie lub kierunki pokrewne;
  • 2-letnie doświadczenie, najlepiej w branży ubezpieczeniowej, bankowej lub technologicznej w obszarze komunikacji, marketingu i/lub PR-u;
  • doświadczenie w zarządzaniu projektami (mile widziane operowanie metodykami zwinnymi);
  • lekkie pióro i umiejętność redagowania tekstów;
  • doświadczenie przy prowadzeniu projektów marketingowych, w tym we współpracy z agencjami marketingowymi, PR-owymi;
  • doświadczenie w prowadzeniu komunikacji w mediach społecznościowych;
  • wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i organizacyjne oraz umiejętność efektywnej współpracy w grupie;
  • samodzielność w działaniu;
  • duże poczucie właścicielstwa tematów i inicjatywa w rozwiązywaniu problemów;
  • entuzjazm i zaangażowanie w pracę;
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
A jeśli ponadto:

• jesteś osobą otwartą i samodzielną,
• szczerze komunikujesz się ze współpracownikami,
• do wyzwań podchodzisz z optymizmem – nie ma dla Ciebie rzeczy niemożliwych,
• zgadzasz się z ideą: jeden za wszystkich, wszyscy za jednego – wspólnie spijamy śmietankę, wspólnie przełykamy gorycz,
• lubisz poniedziałki,
• chciałbyś być właścicielem powierzonego Ci tematu,
• potrafisz przyznać się do popełnionych błędów,
to z pewnością świetnie odnajdziesz się w naszym zespole.

Oferujemy:

  • umowę o pracę na zastępstwo;
  • możliwość łączenia pracy zdalnej z pracą w biurze (ok. 2 dni w tygodniu w biurze);
  • rozwój poprzez uczestnictwo i wpływ na bardzo różnorodne projekty.

Sprawdź nasze benefity! 

Nie obawiaj się, rekrutujemy zdalnie i prowadzimy onboarding online!

Aplikuj


Specjalista ds. rozliczeń

Miejsce pracy: Łódź

Twój zakres obowiązków:

  • bieżąca obsługa produktów oraz realizacja rozliczenia z kontrahentami- od wprowadzania danych do systemu, raportowania po przekazanie dokumentów księgowych,
  • ustawianie parametrów produktu w systemach wewnętrznych,
  • przygotowanie i obsługa raportów (dzienne, miesięczne, kwartalne),
  • przygotowanie danych i koordynowanie procesu wystawienia dokumentów księgowych,
  • komunikacja z firmą świadczącą usługi finansowo-księgowe (m.in. potwierdzanie przychodów, , analiza należności, zlecanie przelewów),
  • bieżący kontakt z kontrahentami dotyczący rozliczeń.

Idealny kandydat posiada:

  • doświadczenie na podobnym stanowisku (rozliczenia kontrahentów, raportowanie danych finansowych),
  • znajomość pakietu MS Office- potrafi łączyć dane z wielu plików/arkuszy, wykorzystywać makra w Excelu, (mile widziane VBA),
  • umiejętność wyciągania danych ze źródłowych baz danych (znajomość SQL), znajomość języka R będzie dodatkowym atutem,
  • nie są dla ciebie nudne codzienne raporty (terminowość) i wyciąganie danych,
  • umiejętne wykorzystywanie wiedzy innych specjalistów – komunikacja z księgowością, działem IT,
  • chęć podejmowania różnorodnych wyzwań i projektów optymalizacyjne,
  • dokładność, rzetelność i skrupulatność - fajnie jak lubisz, jeśli zgadza się co do grosza,
  • sprawna komunikacja- w myśl zasady: "nie odpuszczę dopóki nie załatwię tematu do końca”.
A jeśli ponadto:

• jesteś osobą otwartą i samodzielną,
• szczerze komunikujesz się ze współpracownikami,
• do wyzwań podchodzisz z optymizmem – nie ma dla Ciebie rzeczy niemożliwych,
• zgadzasz się z ideą: jeden za wszystkich, wszyscy za jednego – wspólnie spijamy śmietankę, wspólnie przełykamy gorycz,
• lubisz poniedziałki,
• chciałbyś być właścicielem powierzonego Ci tematu,
• potrafisz przyznać się do popełnionych błędów,
to z pewnością świetnie odnajdziesz się w naszym zespole.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • możliwość łączenia pracy zdalnej z pracą na miejscu,
  • dużą samodzielność w działaniu,
  • możliwość dalszego rozwoju.

Sprawdź nasze benefity! 

Nie obawiaj się, rekrutujemy zdalnie i prowadzimy onboarding online!

Aplikuj


Specjalista ds. Kontrolingu

Miejsce pracy: Łódź

Będziesz pracować jako Specjalista w Dziale Rozliczeń i Kontrolingu i będziesz odpowiadać za:

  • przygotowywanie budżetu i prognoz finansowych dla poszczególnych obszarów firmy oraz kontrolę ich wykonania,
  • wsparcie kadry zarządzającej w podejmowaniu decyzji biznesowych,
  • bieżący monitoring wskaźników finansowych, przygotowywanie analiz ad hoc na potrzeby Zarządu i klientów wewnętrznych,
  • udział w zamknięciu miesiąca – kontrola prawidłowości ujęcia kosztów, tworzenie rezerw;
  • ścisłą współpracę z firmą zewnętrzną świadczącą usługi finansowo-księgowe,
  • nadzór na wykonaniem obowiązujących procedur oraz wdrażanie nowych regulacji w obszarze zagadnień finansowo-księgowych i podatkowych.

Idealny kandydat posiada:

  • co najmniej dwuletnie doświadczenie w zakresie kontrolingu i finansów,
  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, finanse lub pokrewne),
  • zaawansowaną znajomość programu Excel,
  • mile widziane doświadczenie w audytach finansowych.
A jeśli ponadto:

• jesteś osobą otwartą i samodzielną,
• szczerze komunikujesz się ze współpracownikami,
• do wyzwań podchodzisz z optymizmem – nie ma dla Ciebie rzeczy niemożliwych,
• zgadzasz się z ideą: jeden za wszystkich, wszyscy za jednego – wspólnie spijamy śmietankę, wspólnie przełykamy gorycz,
• lubisz poniedziałki,
• chciałbyś być właścicielem powierzonego Ci tematu,
• potrafisz przyznać się do popełnionych błędów,
to z pewnością świetnie odnajdziesz się w naszym zespole.

Oferujemy:

  • wyzwania i możliwości realizacji swoich pomysłów,
  • możliwość łączenia pracy biurowej z pracą zdalną,
  • dużą samodzielność w działaniu.

Sprawdź nasze benefity! 

Nie obawiaj się, rekrutujemy zdalnie i prowadzimy onboarding online!

Aplikuj