W odpowiedzi na Państwa potrzeby i liczne sugestie od 1 kwietnia 2019 r. wprowadzamy e-fakturę, czyli możliwość otrzymywania dokumentów księgowych wyłącznie w wersji elektronicznej.
E-faktura to nowoczesny i wygodny sposób otrzymywania dokumentów księgowych na wskazany adres e-mail. Elektroniczna faktura jest równoważna fakturze w formie papierowej i umożliwia natychmiastowy dostęp do dokumentów z dowolnego miejsca za pośrednictwem poczty e-mail. To również gwarancja bezpieczeństwa przesyłania dokumentów, oszczędność czasu i szybkość otrzymania dokumentów księgowych, a także dbałość o środowisko. Wystawienie e-faktury wymaga zgody Klienta i jest całkowicie bezpłatne.
Jak przejść na e-fakturę?
Na adresy e-mail do wszystkich Klientów w marcu br. wysłaliśmy zaproszenie do wyrażenia zgody na e-fakturę. W przesłanej wiadomości wystarczy tylko kliknąć opcję „Wybieram e-fakturę”, by w kolejnym miesiącu rozliczeniowym otrzymać dokumenty wyłącznie w wersji elektronicznej. W każdym momencie mogą Państwo zrezygnować z otrzymywania e-faktury.
W celu uruchomienia e-faktury można również skontaktować się z bezpłatną infolinią epruf pod numerem tel.: 800 13 77 83 bądź napisać na adres e-mail: pomoc@epruf.pl.
Na jaki adres będą przesyłane e-faktury?
Faktury elektroniczne wysyłamy na adres e-mail, który został podany w umowie o współpracy z epruf.
Dotychczas wysyłaliśmy dokumenty księgowe zarówno pocztą elektroniczną, jak i listownie. Od 1 kwietnia br. Klienci, którzy wyrazili zgodę, otrzymają dokumenty księgowe wyłącznie na wskazane przez siebie adresy e-mail. Zaś Klienci, którzy nie zdecydują się na uruchomienie e-faktury, otrzymają faktury wyłącznie w wersji papierowej na adres korespondencyjny.
Zapraszamy do przejścia na e-fakturę!