epruf to polska firma technologiczna, która koncentruje się na tworzeniu rozwiązań pozwalających obniżać wydatki pacjentów na leki. Współpracuje z towarzystwami ubezpieczeniowymi w zakresie ubezpieczeń lekowych oraz sektorem NGO, oferując kompleksowe usługi inteligentnych voucherów do aptek (C/VA).

Dzięki innowacyjnemu systemowi płatności bezgotówkowych umożliwia dokonanie płatności za określone produkty w koszyku pacjenta środkami bezpośrednio z polisy ubezpieczeniowej albo przyznanej pomocy, w prawie 75% aptek w Polsce.

Zaawansowana technologia i partnerskie relacje sprawiają, że firma przyczynia się do znacznego zmniejszenia kosztów zakupu leków setek tysięcy pacjentów.

 

Specjalista ds. Service Desk (1-2 linia wsparcia)

Opis stanowiska

  • Obsługa zgłoszeń użytkowników i Partnerów, w tym rejestrowanie i klasyfikacja incydentów w systemie JIRA.
  • Obsługa i monitorowanie prawidłowości działania urządzeń biurowych.
  • Konfiguracja nowych telefonów i laptopów, współpraca z partnerem wewnętrznym w zakresie zamawiania i nadzoru nad budżetem sprzętu.
  • Zarządzanie procesem offboardingu pracowników, w tym odbieranie dostępów do systemów i sprzętu informatycznego.
  • Nadzór nad aktualnością i bezpieczeństwem siatek dostępów do systemów informatycznych.
  • Diagnozowanie i zgłaszanie błędów w działaniu wszystkich systemów IT.
  • Raportowanie do przełożonego na temat realizacji SLA rozwiązywania problemów oraz zarządzania dostępami.
  • Potwierdzenie z przełożonym budżetu sprzętu na dany rok oraz przygotowanie budżetu na kolejny rok.
  • Półroczne potwierdzanie siatki dostępów do systemów informatycznych.

Wymagania:

  • Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku.
  • Znajomość podstawowych zasad zarządzania sprzętem IT i licencjami.
  • Umiejętność pracy w zespole oraz komunikatywność.
  • Dobra organizacja pracy i umiejętność zarządzania czasem.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację.

Mile widziane:

  • Znajomość języka Python.
  • Znajomość baz danych SQL.

Oferujemy:

  • Konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia.
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z stabilną pozycją na rynku.